Skip to Content
משלוח חינם בקנייה מעל ₪399
איסוף עצמי מהסניפים בחינם
א-ה עד 21:00 | ו עד 14:30 | מוצ"ש פתוח | קיים מרחב מוגן
עקב המצב ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים

שמלות לאירוע צהריים

בחירת בגד לאירוע צהריים היא הזדמנות אדירה להתפרע וליהנות ממגוון גדול יותר של הופעות הולמות ורלוונטיות. מה שכייף באירוע יום הוא ש”שמלות ערב” מתאימות גם להם באופן מושלם, ובמקביל לאירוע יום אפשר להגיע גם קז’ואל, בין אם בשמלה קלילה יותר ולפעמים אפילו בג’ינס.

הבחירה במכנסים היא לא טריוויאלית, ובג’ינס עוד פחות, אבל שמלה היא תמיד בחירה הולמת. הנה כל מה שאת צריכה לדעת כדי להבטיח את המראה המדויק ולהגיע עם השמלה המושלמת לאירוע היום הקרוב.

עקרונות אצבע לבחירת שמלה יפה לאירוע

שמלות לאירוע הן לרוב הבחירה המחמיאה, וככל שההתאמה של הגזרה מדויקת יותר, כך המראה הכללי יהיה טוב יותר, גם בשמלה אגבית שהיא לא מפוארת. להלן הדברים החשובים שיעזרו לבחור את השמלה שתתאים במדויק.

  1. תחילה חשוב לשמור על התאמה בין סוג ההופעה לסוג האירוע? באיזה אירוע מדובר? האם אנחנו מחפשות שמלות לחתונת צהריים של חברה קרובה או אחות או שמדובר על בגד לחתונת צהריים של קולגה בדרגת קרבה רחוקה ממקום העבודה הנוסף.
  2. איפה נערך האירוע? האם במקום פתוח ליד הים ועלולה להיות רוח גם בערב של יום חם, או שמדובר על מקום סגור. לרוב גם שמלות לאירוע צהרים מקובל יהיה לשלב עם עליונית, צעיף או אפילו שרוולון גם כשמדובר באירועי קיץ, אבל במקרים מסוימים אי אפשר בלי. בין אם מדובר על מזג אוויר ובין אם זה מטעמי צניעות. החלק העליון של השמלה הוא לא חלק מהשמלה עצמה, אבל הוא כן חלק מההופעה, לכן הוא לא חייב לעמוד בכללים של הדגשת הגזרה, אבל הוא כן צריך להתכתב עם הגזרה המחמיאה יותר. כך לדוגמא, צעיף גדול ועמוס יוכל להתאים לבחורה גבוהה ואילו לבחורה נמוכה יחמיא יותר השרוולון שיתמזג עם השמלה ולא ייקח מההופעה מעצם נוכחותו. 
  3. השילוב המקודש של הגזרה המחמיאה ביותר עם הגזרה שהולמת ביותר את המעמד באירוע. זה לא בהכרח שילוב קל ולעיתים נדרשים דיוק והתאמות, אבל המסע מצדיק את התוצאה. חשוב לזכור שהגזרה שידועה לנו כמחמיאה ביותר, היא לא בהכרח הגזרה המתאימה ביותר שיש שם עבורנו. זאת ועוד, הרבה פעמים גזרות שלא מתאימות לימי חול ואפילו אולי נראות כלא מתאימות יכולות להראות מדהים עם בדים מסוימים בדגמים של שמלות לאירועים- גם כשמדובר על שמלות לאירוע בוקר ועל אחת כמה וכמה כשמדובר על אירועי ערב.
  4. בגדים לחתונת צהריים לא חייבים להיות מבוססים על שמלות, להפך. דווקא בצהריים יש הזדמנות לגוון את האפשרויות של הופעות לאירוע ולהתייצב גם במראה שהוא יותר נינוח, אבל עם טוויסט. לחלופין, זה יותר מלגיטימי להפגיז עם שמלות חתונות צהריים ברמת השיק הגבוהה ביותר. זה בהחלט אחד היתרונות של אירועים ביום.
  5. להכין בגד להחלפה זה בייסיק. גם כדי להתכונן לתאונות לא צפויות שקל כל כך לקחת בחשבון, אבל גם כדי לעבור אולי למשהו קצת יותר נוח בהמשך האירוע. במיוחד בחורף המדברי של ישראל, הצהריים יכולים להיות חמים במיוחד, אבל עם רדת החשיכה שמתחילה כבר בארבע גם הטמפרטורות צונחות. הזמנה און ליין במקום הנכון תאפשר להגיע לאירוע בלוק מדהים ולהחליף ללוק מדהים נוסף בגזרות משגעות ותקציב הולם.
  6. את הבחירה וההזמנה של השמלות חשוב לעשות בתוך זמן סביר מראש ולא לחכות לסוף. גם אם יש תכנון ללבוש משהו מהארון ובטח שאם התכנון הוא לקנות משהו חדש חשוב שתהיה הזדמנות לבחור, להבטיח זמינות של מידות במלאי, אפשרות להחליף, לתקן או לבצע התאמות מידה במידת הצורך ועוד. הזמנה און ליין תחסוך את הטרחה של להגיע לחנות ואת ההזמנה, גם את ההחלפה במידת הצורך יעשה שליח עד הבית.

לחצי על הלינק למעבר לקטלוג השמלות ונתראה באתר 🙂

מוצרים קשורים

Rs 941 Rs 942 New
הוספה מהירה
בחירת מידה

כפכפי טריס

89.00 בחר אפשרויות
Rs 687 Rs 681 New
הוספה מהירה
בחירת מידה

חולצת בוסטון

79.00 בחר אפשרויות
Rs 705 Rs 854 New
הוספה מהירה
בחירת מידה

כפכפי אגנס

89.00 בחר אפשרויות
Club0852 Club0858 New
הוספה מהירה
בחירת מידה

חולצת מרלון

65.00 בחר אפשרויות
בחזרה למעלה
דילוג לתוכן