Skip to Content
משלוח חינם בקנייה מעל ₪399
איסוף עצמי מהסניפים בחינם
א-ה עד 21:00 | ו עד 14:30 | מוצ"ש פתוח | קיים מרחב מוגן
עקב המצב ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים

התאמת צבעים לפי גוון עור

המודעות החברתית להבדלים בגוון העור הולכת וגדלה ואפשר לראות את זה בפרסונליזציה של המוצרים השונים. העולם שלנו מתפתח ואנחנו הופכים מדויקים יותר, כך שבמקום להציע את אותו הדבר לכולם, אנחנו יודעים היום יותר טוב. 

לצבע ולגוון יש אפקט מאד משמעותי והמראה הסופי נובע מהשילוב שבין צבע הבגד לגוון העור. כמה פעמים יצא לך לקחת חולצה מחברה שבאותה המידה והגזרה, אבל בגוון עור שונה ועליה החולצה נראתה מדהים, אבל עלייך היא נראתה כמו סתם חולצה נחמדה? איזה משקל שיחק שילוב הצבעים שבין הבגד לגוון העור?

לבוש וההופעה הכללית מושפעים מאד מצבעים עד כדי נראות הגזרה כולה, תת גוון עור לא פחות מגוון העור עצמו משפיע ומכריע את נראות צבע הבגד ואותו בגד באותו הצבע יראה בגוון שונה לחלוטין על גווני עור שונים.

היכולת לדייק את שילובי הגוונים של הבגדים עם גוון העור המשתנה גם בהתאם לעונות השנה היא מיומנות שמתגבשת על רקע פיתוח מודעות לנושא. כך לדוגמה על צבע עור חום צבעים זהובים יראו יוצא מן הכלל ואילו על גוון עור צהבהב זה יראה חיוור.

מה גוון העור שלי ואיזה צבעים מתאימים לו?

זה נראה אולי טריוויאלי אבל לא כל כך- אבחון גוון העור היא לא עניין של מה בכך. למרות שכולנו התרגלנו להשתמש בחלוקה גסה של צבעי צהוב, חום ולבן בכל אשר נוגע לצבעי גוף, בפועל כמות הצבעים, הגוונים והפיגמנטים של העור שנותנים את הטון הכללי והמראה הסופי של הבגד הם רבים ומגוונים הרבה יותר מזה. היכרות עם הגוון המדויק של צבע העור תאפשר לענות על השאלה- איזה צבע בגדים מתאים לי בדיוק מופתי בכל פעם מחדש. סדרות המייקאפ למיניהן עושות אבחנה טובה דיה בין הגוונים השונים באופן שיכול לשמש לאבחון עצמי.

עקרונות יסוד של שילוב צבעים

שילוב הרמוני ומדויק בין גוון עור לצבע הבגד ייתן אפקט של וואו, ככה פשוט. ככל שנחשפים לנקודת הזהב האישית שבה מתקיימת הרמוניה מוחלטת בין גוון הבגד הספציפי לגוון העור בזמן נתון לומדים להתמקד בה ובסביבתה ובמקביל גם בחלופות המשלימות שלה בווריאציות שונות שמוכיחות את עצמן. לדוגמה גווני עור חומים פשוט זוהרים ברקע של בגדים בצבעי שמנת. צבע עור צהוב יכול להכיל גוונים אדומים באופן הרבה יותר יציב והרמוני ממה שזה יראה על גוון עור ורוד ולפעמים גם על חום שוקולד. גוון עור צהוב באופן ספציפי הוא גוון מורכב ומשתנה בהתאם לכמות הבילירובין והפיגמנטציה לכן במקרים של גוונים צהובים החשיבות לעמוד על דיוק הטון חשוב פי כמה.

איזה צבע מתאים לי ועוד נקודות חשובות

העמידה על הדיוק שבשילוב הגוונים היא לא אמת מוחלטת והחשיבות לרענן שילובים ולבחון את התוצאה בכל פעם מחדש רלוונטית לא רק בגלל הפרספקטיבה האישית שמשתנה תדיר ואיתה גם ההעדפות ונטיות הטעם האישי, אלא גם בגלל טווח שינוי צבע העור.

העור שלנו לא שומר על גוון אחיד ושיזוף הוא רק דוגמה אחת כשתזונה, שינויים הורמונליים, כתמי פיגמנטציה וצבע השיער והגבות משנים את טון גוון העור באופן תדיר. בשורה התחתונה זה אומר ששילובים שהתרגלנו לחשוב שהם מחוץ לתחום יכולים בחלוף הזמן להפוך למאוד רלוונטיים.

השימוש באלמנטים יאפשר לשחרר את הבגד ממחויבות ויקל בחירה חופשית שלא מנשלת מיתרונות שילובי הצבע. דוגמה לכך אפשר לראות בהתאמת צבעים שמדגישים את גוון העיניים. השילוב של עיניים בהירות עם גוון עור כמה שיותר עשיר בפיגמנט, כלומר כהה עם צבע חולצה או צעיף שתואם או תומך בצבע העיניים הוא שילוב שפשוט אי אפשר לעמוד בפניו, ולמרות שהוא בסיסי להפליא הוא תמיד רלוונטי ואפקטיבי.

כדי להבטיח מלתחה הרמונית בצבעים שלה עם צבע וגוון העור ההמלצה תהיה לבצע את הרכישה דרך האינטרנט. השימוש באינטרנט לבחירת הפריטים יאפשר רכישה ממוקדת ששומרת על המוטיב המרכזי של ברירת הצבעים, זאת ללא הסחות הדעת שמאפיינות את החוויה בחנות. קנייה און ליין בסימן של קולר בלאנסינג תבטיח מלתחה מדויקת עם אוסף של פריטים מנצחים שיתמכו ביתר שאת בפרטים הקיימים בארון תוך מיצוי אופטימלי שלהם בדרך זו.

הקליקי עכשיו לכניסה לאתר ותיהני מחוויית קנייה משודרגת באתר מותאם וידידותי למשתמש ומערכת סליקה מאובטחת היטב. הפעם את הקניות שלי תעשי בעזרת הסוד למתכון מנצח והוא האוריינטציה לצבע וטון גוון הבגד- ביחס לגוון העור ובהתאם לרמת השיזוף שישנה.

מוצרים קשורים

Club7348 Club7388 New
הוספה מהירה
בחירת מידה

חצאית סוניה

79.00 בחר אפשרויות
Fashion Club 1721 Fashion Club 1704 BACK IN STOCK
הוספה מהירה
בחירת מידה

מכנסי פנמה

89.00 בחר אפשרויות
Club6509 Club6510 New
הוספה מהירה
בחירת מידה

שורט ברוס

59.00 בחר אפשרויות
Club0459 Club0450 New
הוספה מהירה
בחירת מידה

גופיית מקסין

69.00 בחר אפשרויות
בחזרה למעלה
דילוג לתוכן