Skip to Content
משלוח חינם בקנייה מעל ₪399
איסוף עצמי מהסניפים בחינם
א-ה עד 21:00 | ו עד 14:30 | מוצ"ש פתוח | קיים מרחב מוגן
עקב המצב ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים

איך להתלבש בחורף בסטייל?

בשעה טובה ומוצלחת ואמנם בעצלתיים אבל החורף הגיע ואתו גם המדפים העליונים של הארון עוברים קומה. איזה כייף שאפשר להוציא את המעילים, הצעיפים והסוודרים המפנקים. החורף הוא הזמן של הגרביונים ושמלות הצמר המחמיאות, והוא בעיקר ההזדמנות להפתיע בהופעות מלאות במעוף שלא מוגבל בגלל החום הבלתי נסבל שגם מגביל את ההופעה. מעל הכול ומבחינת אפנה, החורף מחזיר אתו את הזכות להתלבש בסטייל וזה הזמן לדרוש את זכויותינו!

שמים סוף להתלבטות הנחצית על איך להתלבש בחורף באופן שישמור על החום, אבל גם על הסטייל בקלות ובהצלחה. להתלבש יפה בחורף הרבה יותר פשוט ממה שזה נדמה אם שומרים על כמה כללים פשוטים.

כדי שבחורף הזה תראי הכי נכונה למה שמרגיש לך ותוכלי ליהנות מהיתרונות של חוויה חיובית חיצונית שמחלחלת גם פנימה ומשפרת את כל חווית החיים, ריכזנו עבורך כמה כללי זהב שיענו על השאלה איך לדעת להתלבש יפה במיוחד בחורף, אבל בעצם בכל עונות השנה. מתחילות…

כללי הזהב שיאפשרו לך להתלבש בסטייל בחורף

  1. תפני את מה שמיותר. כל מה שלא לבשת בשנה האחרונה כבר לא רלוונטי לחייך, גם כל מה שקטן עלייך ובטח כל מה שכבר גדול עלייך. מה שראוי עוד לשימוש העבירי למישהי אחרת שתוכל ליהנות ממנו ומה שלא- למחזור. פינוי מה שלא משרת אותנו עוד מפנה מקום למה שמדויק לנו ברגע זה, זה מעורר את הדמיון ולרעיונות חדשים ומבריקים.
  2. תארגני את הארון שלך באופן שיאפשר לכל הדברים להיות נגישים, כך שלא תשכחי מה שיש ולא תערמי דברים מיותרים לעונה הבאה. 
  3. איך להתלבש בצורה נכונה רק את יכולה לדעת כי בסוף זאת שאלה של מה מרגיש לך נוח ונכון. יחד עם זאת, גם אם נדמה לך שאת מכירה את המידות והגזרות שמחמיאות לך זה חשוב לצאת מהקופסא ולנסות גזרות חדשות. כמו כן חשוב לוודא שאכן המידה שאני רגילה אליה זאת אכן המידה המדויקת עבורי כבר עכשיו. המידה המדויקת היא המידה שמאפשרת שימוש נוח ונינוח בבגד. כך שהוא לא צפוף מדי על הגוף וגם לא רפוי מדי עלייך.
  4. סטייל לחורף 23′ מבוסס על הרבה צבעי פסטל בהירים, הרבה מאד כותנה ותחליפי עור ועור הפוך במראה משגע. המראה הנשפך מככב העונה והוא בהחלט המראה שהולם את החורף הישראלי שמחייב אותנו לשכבות. המשמעות היא שמעיל טוב אחד זה כל מה שאת באמת צריכה מבחינת הבסיס כי מתחת לזה יככבו הטי-שרטים עם הקרדיגנים שאפשר לפשוט וללבוש שוב בהתאם לתנאי מזג האוויר.
  5. אקססוריז הם חלק מהמראה הכללי גם ביום יום וגם בערבים, במסיבות ובבילויים, לכן על השאלה איך להתלבש למסיבה בחורף נענה שנתחיל עם האקססוריז. הם עומדים בפני עצמם ומסוגלים להשלים הופעה שלמה שמבוססת על לבוש בסיסי בלבד ולכן הם חשובים בפרט לבילויים ולמסיבות. הקדישי להם מתשומת ליבך.
  6. קנייה נכונה עומדת בבסיסה של חוויה חיובית במפגש עם הארון ואחר כך למשל כל היום ומעבר לזה. קנייה נכונה היא קנייה ממוקדת וייעודית בה אנחנו מבצעות תכנון של הופעות פוטנציאליות ובוחרות את הפריטים שלנו בהתאם. באופן הזה הפריטים נרכשים עם ייעוד ולא נרכשים כדי שהייעוד ימצא עבורם בהמשך. גישה כזאת לא רק תחסוך עלויות ומקום בארון, אלא תבטיח חוויה נעימה ומדויקת בכל פעם שאת עומדת מול הארון וצריכה לבחור את ההופעה הבאה.
  7. הרכישה המקוונת מאפשרת לקבל החלטות שקולות ולהיצמד לתכנית שנבנתה מראש הן מבחינת הפריטים והן מבחינת התקציב. השירות של החנות המקוונת מאפשר ליהנות ממגוון עשיר של מבצעים על פריטים שונים, לרוב רבים יותר מבחנות ובוודאי שעם מלאים רווים יותר. שירות המשלוחים מאפשר לקבל את הקניות עד הבית וכן גם להחליף במידת הצורך.

להשלמת המראה המדויק של החורף הקרוב לחצי כאן כדי להמשיך לקטלוג האתר.

מוצרים קשורים

Club1557 Club1523 New
הוספה מהירה
בחירת מידה

ג`ינס בובי

129.00 בחר אפשרויות
Fc 1846 Fc 1876
הוספה מהירה
בחירת מידה

מכנסי דייזי

69.00 בחר אפשרויות
Fc 10 9 23 1047 Fc 10 9 23 1048 SALE
הוספה מהירה
בחירת מידה

אוברול טומי

69.00 בחר אפשרויות
Club6829 Club6809 NEW COLOR
הוספה מהירה
בחירת מידה

מכנסי אוסקר

65.00 בחר אפשרויות
בחזרה למעלה
דילוג לתוכן