Skip to Content
משלוח חינם בקנייה מעל ₪399
איסוף עצמי מהסניפים בחינם
א-ה עד 21:00 | ו עד 14:30 | מוצ"ש פתוח | קיים מרחב מוגן
עקב המצב ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים

איך להתאים בגדים למבנה גוף

מבנה גוף האישה משתנה מאישה לאישה. כל אישה וצורתה הייחודית, הגלויה והנסתרת, העגולה והמתעקלת מביעה את עצמה בנוכחותה והבגדים לה כמשחק. הזדמנות להתבטא או להגדיר, להצניע ולהדגיש, להביא את עצמה כמו שנכון לה. להכיר את הגוף ולדעת מה הכי נעים, נוח ומחמיא לו מבחינת גזרות, בדים, צבעים וסגנונות היא עוצמה אדירה לא רק מבחינת נראות, אלא בעיקר מבחינת החוויה.

סוגי מבנה גוף ובגדים מתאימים 

סוגי מבנה גוף נשים אפשר לחלק גם מבחינה קטגוריאלית, אלא שחשוב לזכור שאין אמת מוחלטת. הקטגוריות הללו מהוות מסגרת של קווי מתאר כללים ואילו האישה הייחודית עומדת בפני עצמה, בצורתה המאוד ספציפית, ממש כמו טביעת האצבע. יחד עם זאת ועל מנת להקל את התהליך של מציאה והתאמה של בגדי נשים נעשה שימוש בסטנדרטים של מבני גוף “נפוצים”. אלו מייצגים במידה רבה מאד את מרבית צורות גוף האישה בקירוב, אבל לא באופן שהוא מדויק בצורה מושלמת. לכן חשוב מאד להתנסות בגזרות השונות תוך היכרות עמן במטרה לדייק בכל פעם מחדש עם כל דגם וגדם.

סגנונות מבני גוף והתאמתן לאפנת נשים

הבגדים שלנו מהווים את הממשק הראשון שלנו עם העולם, ושל העולם איתנו והם מספרים הרבה מאד על מי שאנחנו ועל המצב התודעתי, הרגשי והנפשי שלנו באותו היום. גזרה מחמיאה היא בונוס אדיר ולא מובנת מאליה אבל גם אי אפשר לוותר עליה באמת. הגזרה המתאימה תטיב לעטות את הגוף בצורה מדויקת, מחמיאה ונוחה ואילו התוצאה של גזרה לא מתאימה יכולה להסתיים באסון.

את סגנונות הגוף מקובלת לחלק באופן הבא:

מבנה גוף שעון חולהוא המבנה שנחשב לקלאסי על בסיסו קבעו את מידות הדוגמנית 90-60-90. היתרון של מבנה גוף שעון חול הוא בשמירה שלו על הפרופורציות, כך שגם אם המידות משתנות, הפרופורציה נשארת.

מבנה גוף אגסי הוא מבנה גוף נשי נוסף שבו אגן הירכיים רחב עם חגורת בטן וחלק עליון צר ושומר על מידותיו גם כשמשקל הגוף משתנה. במבנה גוף כזה לעיתים תידרש התאמה מיוחדת של מידות וגם של דגמים, במיוחד במכנסיים ובאזור המותן. לעומת המכנסיים, שמלות מחמיאות לגוף אגס כמעט בכל הגזרות שלהן מה שמפצה בהחלט ובעיקר בשלב השופינג. מבנה גוף אגס הוא מבנה עסיסי ומיוחד וגזרות בובה מחמיאות לו מאד.

מבנה גוף משולש הפוך מאפיין נשים שנהנות מרגליים מושלמות, רזות וארוכות עם פלג גוף עליון רחב ושופע. נטייה להשמנה תהיה בטנית במבנה גוף וזה והקפדה בסיסית על פעילות גופנית מאפשרת לאזן די בקלות את שני בסיסי הטורסו במידת הרצון והצורך. שמלות עם כתפיות ספגטי מחמיאות מאד למבנה גוף זה תוך שהן מעדנות את אזור הכתפיים בלי הצורך להימנע ממנו.

מבנה גוף גיטרה הוא מבנה הגוף של מרלין מונרו שדומה לשעון החול אבל לא באותה הפרופורציה, אלא אזור ירכיים רחב יותר מפלג הגוף העליון. גם במבנה גוף זה עשויה להיות בעיית מותן במכנסיים ולא אחת יש צורך בביצוע תיקון כדי להדק את החגורה.

לדעת מה עובד

לכל מבנה גוף יש את הגזרות שמיטיבות עמו, כך למשל מבנה גוף משולש הפוך מתאים מאד למכנסיים והן נראות מדהים על מבנה גוף שכזה. הגיטרה והאגס הם מבני גוף קלאסיים לשמלות בגזרות השונות ובפרט בגזרת A, עיפרון והספגטי. כמובן שהניואנסים השונים של השמלה עצמה יכריעו את המראה הסופי, אבל בכל מקרה הם יחמיאו יותר ממה שהם לא.

לפעמים הזרימה הבלתי מפורעת של הבגד מחמיאה יותר, ולפעמים לשמור את הרצף באמצעות חגורה שמדגישה את קו המותניים היא דווקא הפתרון. שימוש באילוסטרציה יאפשר לקבל מושג על התוצאה הסופית וזו אופציה שקיימת בכל אתר אופנה שמכבד את עצמו.

בחנות המקוונת תמצא כל אישה את תכולת המלתחה שלה לעונה הקרובה. עם קטלוג דינאמי שיאפשר לקבל את מלוא המידע על כל פריט לרבות מידות מפורטות, תצוגה ופירוט מסודר אודות ההרכב, הנחיות הכביסה וזמני המשלוח. האתר בטוח וידידותי ומהווה את ההזדמנות הנפלאה של רכישה חכמה וחסכון של זמן וגם של כסף בלי לפגוע ברמת העיצוב או איכות הבד. 

מוצרים קשורים

Fc12438 Fc12460 NEW COLOR
הוספה מהירה
בחירת מידה

חולצת אנזו

50.00 בחר אפשרויות
Fc 2388 Fc 2367 New
הוספה מהירה
בחירת מידה

וסט מרסל

69.00 בחר אפשרויות
54983 55000 BACK IN STOCK
הוספה מהירה
בחירת מידה

גופיית מקסין

29.00 בחר אפשרויות
Roei 1125 Roei 1123
הוספה מהירה
בחירת מידה

ווסט רומא

65.00 בחר אפשרויות
בחזרה למעלה
דילוג לתוכן