Skip to Content
עקב המצב ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים
משלוח חינם בקנייה מעל ₪399
איסוף עצמי מהסניפים בחינם
א-ה עד 21:30 | ו עד 15:00 | מוצ"ש פתוח | קיים מרחב מוגן

לנוחיותכן מצורפת מדיניות החלפות והחזרות:

החזרה

באמצעות שליח עד הבית – אפשרות זו כרוכה בתשלום של 25₪
במידה והנך מעוניינת לבצע החזרה של פריט מכל סיבה שהיא, אנא צרי קשר טלפוני עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1700-700-969 או דרך המייל info@fclub.co.il או באמצעות הלינק הזה על מנת לתאם מועד לאיסוף הפריטים ע”י שליח.

באמצעות הגעה לאחד מסניפי הרשת (אור יהודה, רמלה, ראשון לציון, פתח תקוה) – ללא עלות נוספת.

החלפה

החלפת פריטים ע”י ביצוע הזמנה חדשה – ללא עלות נוספת – הוראות:

1. עליך לבצע הזמנה חדשה באתר

2. יש לסמן וי בריבוע “ברצוני להחליף פריטים” בעמוד הצ’קאאוט (אם האופציה לא מופיעה – יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות דרך המייל info@fclub.co.il)

3. מיד לאחר מכן תיפתח עמודה נוספת שבה צריך למלא: מספר הזמנה +מספרי מק”ט של הפריטים, יש למלא בקפידה.

4. יש לשלם עבור הפריטים והמשלוח.

5. בעת קבלת המשלוח החדש השליח יאסוף ממך את הפריטים המוחזרים אלינו (יש לארוז את החבילה היטב).

6. כאשר תתקבל ההחזרה למשרדנו תקבלי הודעת SMS או ווטסאפ לעדכון ראשוני ולאחר מכן מייל נוסף אודות סיום תהליך הזיכוי (תהליך זה לוקח עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת החבילה במשרדנו).

החלפת פריטים ע”י הגעה לאחד מסניפי הרשת – ללא עלות נוספת – הוראות:

במידה והינך מעוניינת לבצע החלפה של פריט/ים מכל סיבה שהיא, ניתן להגיע לאחד מסניפי הרשת (אור יהודה, ראשון לציון, פתח תקוה או רמלה) בצירוף חשבונית הקנייה שהתקבלה במייל / סמס ולבצע החלפה או קבלת החזר כספי בהתאם לתקנון.

הערות נוספות:

1. לא ניתן לבצע החזרה / החלפה באמצעות שיטת משלוח שאינה שליח עד הבית או הגעה לסניפים (לדוגמה נקודות איסוף).

2. ניתן להחזיר רק פריטים שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כאשר התווית מחוברת לפריט – תוך 14 יום מקבלתו.

3. החזר כספי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה, וזאת בתוך 21 ימי עסקים ממועד קבלת הפריט שביקשה הלקוחה להשיב לחברה.

4. פריט שמחירו מתחת ל- 50 ש”ח זיכוי בגינו יינתן כקרדיט לאתר בהתאם לחוק עסקת מכר מרחוק. אין להתייחס לסך הפריטים אלא בעבור פריט אחד בלבד.

5. לא יינתן זיכוי/קרדיט/החזר כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות או ששולם באמצעות קרדיט.

6. כל החזר כספי ינוכה בגובה 5% משווי הפריט/ים או בניכוי של 100 ש”ח – הזול מביניהם בהתאם לחוק עסקת מכר מרחוק.

7. מוצרים אשר נרכשו כחלק מסייל או בסוף עונה, ניתנים להחזרה תוך 7 ימים מיום קבלתם בסניפים או ע”י שליח. (במידה ובחרת שליח יש לעדכן אותנו בטווח זמן זה) לא יינתן עבורם החזר כספי אלא החלפה בפריט אחר, או קרדיט לרכישה באתר, ללא הגבלת תוקף.

8. בהנחיית משרד הבריאות: חלקים תחתונים של בגדי ים – אינם ניתנים להחזרה. ניתן להחזיר חלקים עליונים של בגדי הים בלבד אך לא ניתן לקבל בעבורם זיכוי כספי, אלא קרדיט לקניה עתידית באתר בלבד!

9. במקרה בו ההחזרה / החלפה בוצעה בעקבות פגם ואושרה ע”י שירות הלקוחות, לא ייגבה תשלום נוסף עבור השילוח ולא ינוכה סכום נוסף מערך הפריט.

10. לא ניתן לזכות חלק מכרטיסי הדיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד באם עסקת הזיכוי לא אושרה.

11. במידה והלקוחה תבחר בקבלת זיכוי כספי לשימוש באתר (קרדיט)- שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם – ללא ניכוי.

12. עפ”י חוקי משרד הבריאות: הלבשה תחתונה, בגדי ים, גרביונים, תכשיטים ואקססוריז – אינם ניתנים להחזרה ו/או להחלפה.

13. באחריות הלקוחה לוודא כי בעת החלפה באמצעות שליח, השליח אוסף את החבילה המיודעת אלינו. באם ההחלפה תתפספס ייגבה מהלקוחה סכום התואם את סכום ההחזרה (25 ש”ח) בעבור תיאום מחדש.
14.-לא תתאפשר החלפה/ החזרת בגדים שכובסו או שנעשו בהם כל שימוש.

לכל שאלה תוכלו לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1700-700-969 או במייל info@fclub.co.il

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות: א’-ה’ 10:00-16:00

בחזרה למעלה
דילוג לתוכן