- אין מוצרים בעגלת הקניות.
החזרות והחלפות
לנוחיותכן מצורפת מדיניות החלפות והחזרות.
לכל שאלה תוכלו לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1700-700-969
– ניתן להחזיר פריט שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התווית מחוברת לבגד – תוך 14 יום מקבלתו.
– החזר כספי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה, וזאת בתוך 14 ימי עסקים ממועד קבלת הפריט שביקשה הלקוחה להשיב לחברה.
– החזר כספי ניתן עפ"י חוק עבור פריט מעל 50 ש"ח בלבד. אין להתייחס לסך הפריטים אלא בעבור פריט אחד בלבד.
– פריט שמחירו מתחת ל- 50 ש"ח זיכוי בגינו יינתן כזיכוי לאתר.
– לא יינתן זיכוי/קרדיט/החזר כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות או ששולם באמצעות קרדיט.
– החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או בניכוי של 100 ש"ח – הזול מביניהם.
– מדיניות החזרה עבור פריטים בסייל:
מוצרים אשר נרכשו כחלק מסייל או בסוף עונה, ניתנים להחזרה תוך 7 ימים מיום קבלתם בסניפים או ע"י שליח. (במידה ובחרת שליח יש לעדכן אותנו בטווח זמן זה) ולא יינתן עבורם החזר כספי אלא החלפה בפריט אחר, או זיכוי לרכישה באתר, ללא הגבלת תוקף.
-בגדי ים- לא ניתן להחזיר חלק תחתון של בגדי ים בהוראות משרד הבריאות. ניתן להחזיר חלקים עליונים של בגדי הים בלבד אך לא ניתן לקבל בעבורם זיכוי כספי, אלא קרדיט לקניה עתידית באתר בלבד!
במקרה בו ההחזרה בוצעה שלא בעקבות פגם עפ"י תקנון הגנת הצרכן, ייגבו דמי ביטול בשעור 5% מגובה העסקה ועד 100 ש"ח לפי הנמוך מבניהם.
על פריט שנרכש בסכום שקטן מ-50 ש"ח, לא ניתן לקבל זיכוי כספי, אלא קרדיט ללא תוקף באתר
לא ניתן לזכות חלק מכרטיסי הדיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד באם עסקת הזיכוי לא אושרה.
החזרת פריטים שנרכשו באמצעות קרדיט באתר יזוכו על ידי החזרת הקרדיט לחשבון האישי באתר.
החזרות או החלפות יתבצעו באמצעות אחת מן האפשרויות הבאות:
החזרה באמצעות שליח עד הבית – אפשרות זו כרוכה בתשלום של 30 ₪
במידה והנך מעוניינת לבצע החזרה או החלפה של פריט מכל סיבה שהיא, אנא צרי קשר טלפוני עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1700-700-969 או דרך המייל [email protected] על מנת לתאם מועד לאיסוף הפריטים ע"י שליח.
החלפה באמצעות שליח עד הבית –
*החזרה פריטים עם שליח-איסוף בלבד*
יש לשלוח מייל (([email protected] בצירוף פרטים אישיים + מספר הזמנה ולציין שהנך מעוניינת בהחזרת פריטים עם שליח
*פריטים מתחת ל50 ש"ח (פר פריט) ניתן להחזיר ולקבל קרדיט לאתר בלבד.
*פריטים מעל 50 ש"ח ניתן להחזיר ולקבל זיכוי כספי בניכוי 5% דמי סליקה.
* עלות השליח ינוכה מסך הפריטים המוחזרים הזיכוי יהיה בהתאם לתקנון
*החלפה פריטים ע"י ביצוע הזמנה חדשה*
עליך לבצע הזמנה חדשה באתר של המוצרים שאת מעוניינת
יש לסמן וי בריבוע "ברצוני להחליף פריטים "
מיד לאחר מכן תיפתח עמודה נוספת שבה צריך למלא :
*מספר הזמנה +מספרי ברקודים של הפריטים ולשלם .*
בעת קבלת המשלוח החדש השליח יאסוף ממך את הפריטים המוחזרים אלינו.
כאשר מתקבל חזרה תקבלי הודעת SMS לווצאפ לעדכון ראשוני ולאחר מכן מייל אודות הזיכוי (תהליך זה עד 14 ימי עסקים)
*כרטיסי דיירקט ניתן לקבל קרדיט לאתר בלבד
*פריטים אשר נרכשו במסגרת מבצע/ סייל יינתן קרדיט לאתר בלבד.
שימי לב: לא ניתן לבצע החזרה / החלפה באמצעות שיטת משלוח שאינה שליח עד הבית או הגעה לסניפים (לדוגמת נקודות איסוף או Boxit).
הגעה לאחד מסניפי הרשת – אפשרות זו אינה כרוכה בעלות נוספת.
במידה והינך מעוניינת לבצע החזרה או החלפה של פריט מכל סיבה שהיא, ניתן להגיע לאחד מסניפי הרשת בצירוף חשבונית הקנייה שהתקבלה במייל / סמס ולבצע החלפה או קבלת החזר כספי.
– מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק ממבצע/סייל והלקוחה הביעה עניין להחזירם- החזרתם תתאפשר עד 7 ימי עסקים.
הלקוחה תקבל החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או בניכוי של 100 ש"ח – הזול מביניהם.
– במידה ותבחר בקבלת זיכוי כספי לשימוש באתר (קרדיט)- שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם – ללא ניכוי.
– פריטים המוגדרים עדינים – משמע, שעלולים להישבר או להינזק בשליחה – ניתן להחזיר במשרדי החברה (רח' המפעל 11, אור יהודה), עד 14 יום מרגע קבלת החבילה.
– עפ"י החוק, הלבשה תחתונה, בגדי ים, גרביונים, תכשיטים ואקססוריז – אינם ניתנים להחזרה ו/או להחלפה.